Kesäteatteriretki

Tervetuloa Hausjärvi-Seuran kesäteatteriretkelle Heinolaan!

”Eletään 30-luvun Pariisissa ja näyttämö on katettu valmiiksi vuosisadan konserttia varten. Miten manageri saa pidettyä italialaisen lemmenkipeän supertähden ja hänen kuumaverisen vaimonsa kurissa, että konsertti toteutuisi? Konsertin alun lähestyessä ihmissuhteet kiristyvät ja laulajatähtien manageri tekee parhaansa pitääkseen konsertin aikataulun aisoissa. Näytelmä on hulvattoman hauska komedia oopperamaailmasta.”

Ohjaus: Sari Siikander. Rooleissa: Santtu Karvonen, Heikki Hela, Pihla Penttinen, Kaisa Hela, Ursula Salo, Taisto Oksanen ja Antti Lang.

Retkipäivä on sunnuntai 9.7.2023

Matkustamme Ventoniemen bussilla, joka lähtee Riihimäen matkakeskukselta klo 12.00 ja jatkaa tarvittaessa Hikiän kautta Oittiin ja sieltä Heinolaan. Klo 13.30 on buffet-ruokailu Helin ravintolassa Heinolassa ja esitys alkaa klo 15.00.

Matkan hinta on 70 euroa, joka maksetaan Seuran tilille ennen matkaa.

Ilmoittautumiset ja lisätietoja: sirkka.huttala@outlook.com, puh. 050 5753089

Takaisin ajankohtaista 2023 -sivulle